آب دهن زیاد .سرش داغ میشه بیقراری میکنه هرچی دستش بیاد تو دهنش میکنه
لثه هاش جایی که میخواد دندون در بیاد کمی برجسته میشه اولش
بی قراری... همش دستش تو دهنشه آب دهنش میریزع... دوس داره هرچی دستش میاد بکشه به لثه هاش
لثه ها ورم میکنه گاهی کبودمیشه..یکم بعدش سفیدمیشه..بردن هرچیزی تو دهان و گاز زدنش..ترشح آب دهان بیشترمیشه...بیقراری وگاهی داغ شدن و تب گاهی اسهال..کلا خیلی عجیب غریبه..پسرمن از ۴_۵ماهگی علائم داشت ولی۱۱ماهگی دندون دراورد
آب زیاد از دهنش بیا گریه و بی قراری بی دلیل همه چیزو بکنه ت دهنش یا دائم دستشو بخوره
ازحال و تب و بی قراری و شیر نخوردن و گوش درد و لثه درد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.