علایم دندون چیه ؟!

۵ پاسخ

آب دهن زیاد .سرش داغ میشه بیقراری می‌کنه هرچی دستش بیاد تو دهنش می‌کنه
لثه هاش جایی که میخواد دندون در بیاد کمی برجسته میشه اولش

بی قراری... همش دستش تو دهنشه آب دهنش میریزع... دوس داره هرچی دستش میاد بکشه به لثه هاش

لثه ها ورم میکنه گاهی کبودمیشه..یکم بعدش سفیدمیشه..بردن هرچیزی تو دهان و گاز زدنش..ترشح آب دهان بیشترمیشه...بیقراری وگاهی داغ شدن و تب گاهی اسهال..کلا خیلی عجیب غریبه..پسرمن از ۴_۵ماهگی علائم داشت ولی۱۱ماهگی دندون دراورد

آب زیاد از دهنش بیا گریه و بی قراری بی دلیل همه چیزو بکنه ت دهنش یا دائم دستشو بخوره

ازحال و تب و بی قراری و شیر نخوردن و گوش درد و لثه درد

سوال های مرتبط

مامان مهیا مامان مهیا ۸ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا ۱۴ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان کارن🐣🐣 مامان کارن🐣🐣 ۱۳ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان پسته مامان پسته ۹ ماهگی
مامان طاها کوچولو مامان طاها کوچولو ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان آیه مامان آیه ۱۷ ماهگی