بله مادر نبايد جيزهاي نفاخ و يبوست زا بخوره و سردي كه دليل يبوسته
به تغذیه مادر ربط داره
شما ملین بخورید مثل انجیر، خاکشیر و.. شکمش روان میشه.
آب کم بخورید پودر سنجد و ... یبوست میشه
بله یه موقع مادر یه چیزی خوردع ک تو شیرش اثر کرده
آره میشه برادرزاده من اکثراً یبوست هستش
اگه غذا میخوره به همراه شیر مادر بسته به نوع غذایی که میخوره اره میشه ... غذاهای فیبردار بهش بده ماست بده موز نده
ن فکر نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.