ن منم تو شیردهی میخورم مشکلی نداره بخور تا خوب شی
از چت جی پی تی بپرس
نه ربطی به قرص خوردن شما نداره عزبزم منم کم کاری تیرویید دارم مثل خیلی از مادرا .قرص میخورم
عزیزم ازیه دکترعمومی میتونی سوال کنی یاماما بهداشت
اینو باید از دکتر غدد اطفال بپرسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.