دخترا چکاب بارداری روهرچندوقت یکبار میرید؟

۲ پاسخ

بعد ان تی من ۱۷هفته رفتم برای انومالی،گفت ۲۲هفته بیا چکاپ،۲۶هفته باز ازمایش گلوکز،۳۰هفته سونو رشد

ماهانه معمولا دکتر میگه بیا

سوال های مرتبط

مامان خوشگلا مامان خوشگلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد