چکاب بارداری چند ساعت ناشتایی میخاد؟

۹ پاسخ

هشت ساعت

مینا سونوی تشکیل قلب رفتی؟!

چکاب و آزمایش قبل بارداری رو باید تو پریودی انجام بدیم؟یا زمانی ک پاکیم؟دکتر بهم گفته فراموش کردم
نمی‌دونم کف روز سوم پریودی یا قبل پریودی انجام بده.

دکتر بمن گفت ۱۰ ساعت
همون شب بخواب تا صبح چیزی نخور
اون موقع برو ازمایش بده

۸ساعت کافیه.شب تاصب چیزی نخوری حله دیگه

کمتر از 12ساعت باید باشه بین 8تا10خوبه

ده هفته هستین دیر نیست برای چکاب ؟

۸ ساعت قبلش هیچی نخور

هشت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قلبم 🥰🩵 مامان قلبم 🥰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیانا۳سال و لنا مامان لیانا۳سال و لنا ۳ ماهگی
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری