س دوستان ازمایش قند چندساعت ناشتایی میخاد

۶ پاسخ

من نزدیک ۹ ساعت بود زفتم

من سر شب شام خوردم تا 12نهایت آبی یا میوه خوردم بعدش دیگ خوابیدم صبحم ک‌رفتم آزمایش دوساعته

قبل ساعت 8/9شب یه نون وپنیر وخیاری بخور و بگیر بخواب بعد فردا صبحش برو ازمایش بده

واس تو ک خیلی زوده

۱۲ ساعت بهتره اما ۱۰ ساعتم اکی

بین ۸ تا ۱۲ساعت باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان مائده مامان مائده روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وپنجم بارداری