بعد سزارین میشینین یا کل اون روز دراز میکشین؟

۵ پاسخ

من نشسته بودم دلم نمیخاست بخابم😂😂

من ۸ ساعت تکون نخوردم البته دکتر گفته بود بعدش نشستم یکم آخر سر بلند شدم راه رفتم دوباره اومدم دراز کشیدم

من از ۶غروب تا ۶صب دراز کشیده بودم ۱۲ساعت بعدش گفتن بلن شو دوتا شیاف کراشتم بعد بلن شدم خیلی راحت بود

رو همون تخت هم تحرک داشته باش وگرنه بدنت خشک میشه برای راه رفتن سختته

تا وقتی خودشون بگن پیاده روی کن ویچیز بخور تاشکم کارکنه یعنی تقریبا بعد ۸سال

سوال های مرتبط