مطمئنی نفخ نداری؟ اگه از اون نیست دراز بکش طرف چپ خسلی اروم شکمتو ماساژ بده شاید نینیت ی حرکتی زده
بستگی داره دردت مستمر باشه یانه
چون الان در ایامی هستی که رحم داره بزرگ میشه و میاد بالا
برای همین کمی درد و تیر کشیدن مشکلی نداره
اما اگر طولانی و غیر قابل تحمله باید بری دکتر
نباید زیادم سرپا باشیا
من تیر میکشید زیر شکمم نزدیک به یه هفته و خیلی درد میکرد رفتم امروز سونو رو نشون دکتر بدم مشخص شده که جفت پایینه بهم 30 تا شیاف داد و استراحت کامل
شاید عفونت ادراری باشع
شاید بچه سرش پایینه و چون سنگینه و سفته فشار میاره ب مثانت
و یا درد رباطی هست ک تو قسمت پایینی رحمه و ببشترین فشار روشه
نمیدونم گلم من اطلاع ندارم زیاد نمیخام بهت اطلاع اشتباه بدم ولی بچه من زیر نافمه حتی نشستن پا شدن از الان برام سخته
اگه دردش خیلیه شیاف بذار اگه بعد دو ساعت بهتر نشدی برو بیمارستان
بچه بریچ نیس؟
شاید چون بچه پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.