۹ پاسخ

عصری رفتم سونو از درد شدید ولی خداروشکر همه چی نرمال بود

طبیعیه منم اینجورم

عزیزم از نظر من طبیعیه چون من هر روز یه مدلشو درد دارم یا درد زیر رحم یا بالاش یا ناف یا تیر کشیدن واژن

اگه خیلی غیر قابل تحمل نیس،طبیعیه منم داشتم

منم پایین شکمم درد میگیره

منم تقریبا یه هفتس این علایمو دارم و از چن نفر پرسیدم گفتن عادیه نینی بزرگ میشه رحم بزرگ میشه

آره عزیزم قطعا طبیعیه چون همه همینجورن
فکر کنم واسه این باشه بچه داره جا باز میکنه داره بزرگتر میشه

یسنا.اره

منم همينطورم فكركنم طبيعي باشه بچه بزرگ ميشه بكشه خودشو بالاتر

سوال های مرتبط

مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری