۱۰ پاسخ

تولدش مبارک چقد منتظرم ۱سالگی ویهانم بشه💙

راستی پوشاک ترافیک تو شهرضا افتتاح شده رفتی تاحالا؟؟

تولدش مبارک عزیزم😍♥️
بنظرم اینسری باید واسه عکساش به جای جوجه اردک یه کندو زنبور عسل میوردی 😅

ساده شیک
مبارکش باشه جوجه قشنگم

مبارکه ایشالله

مبارکه

مبارکه عزیزم

مبارکه❤️

ان شاءالله همیشه سلامت و خوشبخت باشه و عاقبت بخیر بشه

مبارکه عزیزم ❤️🌼

سوال های مرتبط

مامان 💖مهرسانا💖 مامان 💖مهرسانا💖 ۱۳ ماهگی
مهرسانای عزیزِ مامان 🤍
یک سال از روزی که با آمدنت دنیای من رنگ دیگری گرفت گذشت…
یک سال از اولین نفس‌هایت، اولین گریه‌ات، اولین لبخند شیرینت 🥹✨
دخترکم…
تو فقط یک سال بزرگ نشدی،
من هم با تو مادر شدم، صبورتر شدم، عاشق‌تر شدم…
از همان لحظه‌ای که برای اولین بار بغلت کردم، انگار قلبم بیرون از وجودم شروع به تپیدن کرد…
تو فقط بچه‌ی من نیستی،
تو آرامشِ دلِ منی، دلیل لبخندهای منی، قشنگ‌ترین اتفاق زندگی منی 🤍
این یک سال، با همه‌ی بی‌خوابی‌ها و خستگی‌هایش، شیرین‌ترین سال عمرم بود چون تو کنارم بودی…
هر خنده‌ات جان دوباره بهم داد، هر بغل کوچکت دنیایم را آرام کرد 🌱
امروز که یک ساله شدی،
من هنوز همان مادری‌ام که شب‌ها صورتت را نگاه می‌کند و خدا را برای داشتنت هزار بار شکر می‌کند…
الهی همیشه بخندی دختر نازم…
الهی هیچ غمی توی دلت ننشیند…
الهی من همیشه باشم تا پناه امن قلب کوچولویت بمانم 🤍
تولدت مبارک نفسِ مامان 🎂✨
دوستت دارم بیشتر از تمامِ دنیا…
مامان فندق🫂 مامان فندق🫂 ۱۳ ماهگی
"پسرم، نور چشمم، قهرمان کوچک من!

امروز که روز جهانی پسر نام گرفته، دلم لبریز از عشقی است که در این نزدیک به ۱۲ ماه، با تمام وجودم به تو هدیه کردم. از همان لحظه‌ای که اولین بار صدای گریه‌هایت را شنیدم و تو را در آغوش گرفتم، دنیایم رنگ دیگری گرفت. روزهایم با خنده‌هایت روشن شد و شب‌هایم با آرامش نفس‌هایت به سر رسید.

۱۱ ماه و ۲۶ روز از با تو بودن می‌گذرد؛ روزهایی پر از شگفتی، یادگیری و عشق بی‌حد. هر روز بزرگ‌تر شدنت را می‌بینم و قلبم از شوق و غرور می‌تپد. تو به من یاد دادی که عشق واقعی چیست، صبر یعنی چه و چگونه می‌توان در کوچکترین لحظه‌ها، بزرگترین شادی‌ها را یافت.

بودنت در زندگی من، بزرگترین هدیه خداوند است. از اینکه تو را دارم، از اینکه می‌توانم مادر تو باشم، بی‌نهایت سپاسگزارم. امیدوارم همیشه سالم، شاد و در پناه عشق باشی، عزیزترینم. دوستت دارم بیشتر از آنچه که کلمات بتوانند بیان کنند."❤️



فرزندپروری شیرخشک پوشک تب ببلاک نان استامینوفن رفلاکس سویق شیشه شیر
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۱۳ ماهگی
پسر کوچولوی یک‌ساله‌ی من… 🤍

امروز یک سال از روزی می‌گذره که برای اولین بار صدای گریه‌ات توی گوشم پیچید و دنیای من برای همیشه عوض شد. یک سال از لحظه‌ای که دست‌های کوچولوت رو گذاشتی توی دستم و بهم فهموندی عشق یعنی چی… عشق بی‌قید و شرط، بی‌انتها، عمیق‌تر از هر چیزی که تا قبل از تو می‌شناختم.🥲
پسرم…🧸
یک ساله که با خنده‌هات صبح‌هام روشن میشه، با بغلت خستگی‌هام فراموش میشه، و با نفس‌هات آرامش می‌گیرم. یک ساله که هر روز بزرگ‌تر میشی و من هر لحظه بیشتر عاشقت میشم. نگاه معصومت، اولین قدم‌هات، اولین کلمه‌هایی که با زبون شیرینت گفتی… همه‌شون برای من معجزه‌ان.😍
نمی‌دونی مادر بودنت چقدر منو قوی‌تر کرد. تو دلیل لبخندهای بی‌دلیل منی. دلیل دعاهای هر شبم. هر بار که خوابت می‌بره، می‌شینم و بهت نگاه می‌کنم و از خدا فقط یک چیز می‌خوام:
که همیشه سالم باشی، خوشحال باشی، و دلت هیچ‌وقت نشکنه.
جآن مادر..✨🌞
اگه یه روزی بزرگ شدی و این متن رو خوندی، بدون که مامانت از همون روز اول، با تمام وجودش عاشقت بود. بدون که هر نفسش برای تو بوده، هر دعاش برای تو، هر اشکش از شوقِ داشتن تو.
تولدت مبارک عزیزترینم…🎊
یک سال گذشت، اما عشق من به تو تازه شروع شده…
و تا آخرین نفس، مادرت بودن بزرگ‌ترین افتخار زندگی منه. 🤍👶🏻✨
مامان ܣߊ‌ܝ̇ߺߊ‌🧸💋 مامان ܣߊ‌ܝ̇ߺߊ‌🧸💋 ۱ سالگی
دخترکم، هانا جانم 🥹💖، زیباترین دارایی‌ ما 🌸✨

یک سال گذشت از روزی که پا به دنیامون گذاشتی…
روزی که با اومدنت، زندگی ما رنگ و بوی تازه گرفت و خونه‌ی کوچولومون پر از نور و شادی شد 🌞🎈
از همون لحظه‌ی اول، شدی قشنگ‌ترین دلیل لبخندهای ما 😍
و از اون روز، هر خنده‌ی تو مثل زیباترین موسیقی برای قلب ما بود 🎶💛

این یک سال پر بود از اولین‌ها؛
اولین لبخندت 😄، اولین دندون کوچولوت 🦷، اولین کلمه‌ت 🗣️ و اولین قدم‌های لرزانت 👣
هر لحظه‌ش برای ما مثل یه معجزه بود ✨
با هر نگاهت عاشق‌تر شدیم ❤️
با هر بوسه‌ی کوچیکت 😘 آرام‌تر
و با هر بغل‌کردنت 🤗 خوشبخت‌تر

فرشته‌ی کوچولوی ما 💕
امروز، در اولین سالروز تولدت، تمام دنیا برامون یه معنی داره: «تو» 💖
تو زیباترین رویای مشترک ما هستی 🌸
معجزه‌ای که هر روز خدا رو برای داشتنش شکر می‌کنیم 🙏✨

تولد یک سالگیت مبارک نازدارم 🥺🎂💖🎉
☣༻𝟏𝟒𝟎𝟑/𝟎𝟔/𝟏𝟕༻☣
بماند ب یادگار تولد یک سالگی قندم🥺❤️
یک سالی ک مثل برق و باد گذشت🥺🌬
#دندان
#پوشک
#نوزاد
#بارداری
#زایمان