۶ پاسخ

خیلی سخت نیست اومدی خونه کمپرس سرد و هر ۴ساعت پارکید فرداش کمپرس گرم هر ۶ساعت پارکید بدی دو روزه خوب میشه

من دو روزه زدم واکسن.همچین که اومدم پاراکیددادم دستمال مرتب توفریزرمیزاشتم خنک میشدبه پاش میبستم هربه ۴ساعتم پاراکید دادم روز دوم دستمال گرم میکنم روش میبندم هربه ۶ساعت باید پاراکیدداد من دخترچون تب میکرد زیاد بازم هربه ۴ ساعت میدم بهش پاراکید فعلا شکرخدا تبش اومده پایین وتافردا ظهر دو روز کامل میشه میتونم ببرمش حمام

کمپرس سرد بذار اومدی خونه بذار لای پارچه و پارچه رو بذار روی پاش روز اول سرد و هر چهار ساعتی یکبار استامینوفن بهش بده شبم اگ تیم کرد پارچه خنک کن بذار روی سرش و جای واکسنش لطفاً کمپرس مستقیم نذار آبسه می‌کنه ،روز بعد کمپرس گرم بذار و هر ۶ساعتی استامنفن بده روز سوم هم خوب میشه

نزاشت پاهاشو قنداق کنم ک تکون نده ، ماشاالله خوب بود
فقط قطرشو مرتب دادم و مراقبش بودم کمپرس سرد و گرم میزاشتم

منم استرس دارم برا واکسن دوماهگی آخه طاقت گریه دخترم ندارم🥺

یخ بزار اومدی خونه
زودتر پخش میشه دردش کمتر میشه

سوال های مرتبط