بچم تبش ۳۸ گفت بستری کن چیکار کنم ویروس گرفته

۵ پاسخ

من ۳ روز بستری کردم خوب شد

خداراشکراونقدری بالا نیس خودت توخونه ازش مراقبت کن شیاف بزار

دیروز منم بچمو بردم دکتر گفتن بستری کنین نامه نوشت داد بمن دکتر بردمش بیمارستان ک بستریش کنم اونجا خودشون دکتر اطفال داشتن گفتن باید آزمایش مدفوع بدن بااینکه حال بچم اصلا خوب نبود آزمایشش خوب بود بعد بمن گفتن بچتو ببر اینجا بستریش نکن خودپرستارا الان خداروشکر با دارو بهتره

بستری کن
اگه بستری نکنی بدتر میشه

میشه بگی چجوری بوده حالش علائمش چی بوده
بچه منم مریض شده نمیدونم مسجد بردمش دورش بچه زیاد بود یا از خاموش روشن کردن کولر نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱ سالگی