🤣🤣من دیگ بچه نمیخام همین یکی کافیه برام
کاش درش تخته میشد دیگه نمیخام 🙂
من الان باردارم یه دختر دارم
حقیقتا دوست داشتم پسر باشه که دخترم یه داداش بزرگ داشته باشه و خودمم طعم مادر پسر بودن رو بچشم ولی بچه اممم دخترههههه😍😍😍
بازم خیلی خوشحالم جوری نبودم که مثلاً دختر باشه دلخور بشم چون میدونم خواهر به برادر واسه آدم هم میشه و شکرش دخترم از همین الان یه رفیق خوب داره.
من خودم خواهر ندارم همسرمم برادر نداره
خدا یه دختر سالم بهم داده قربونش برم
لایق بدونه یه پسر سالم هم بخاطر دل همسرم بهم بده طعم پسر دار شدن هم بچشم 🥰
ولی در کل دختر هم باشه جای هیچ ناراحتی نداره و تو قلب ما جاشه
پسر باشه بهتره
پسر باشه که جنس جور بشه 😂
هیچی دیگ نمیخام ولی اگر ی زمان بخوام پسر دارم دختر میخام😐😀
یدونه دختر ۲ساله دارم ولی دوقلو دوس دارم که یه پسر و یه دختر دیگه داشته باشم
ولی فقط در حد دوست داشتنه😂
منم چون خودم خواهر ندارم دوست دارم دختر باشه البته برام هیچ فرقی ندارد هر چی باشه سالم باشه
دختر دوست دارم
چون عاشق دخترم وقتی مبینمشون دلم اب میشه
من دختر چن پسر دارم هم ابنک ن مادر دارم ن خواهر شوهرمم خواهر نداره....
پسردارم دوست دارم جنسم جور بشه دخملی هم ازخدا میخوام
منم الام ک باردارم دختر دلم میخاد باشی ک جفتم جور باشه دیکه همین دوتا بسه شوهرم دست از سرم دیگه برداره
خداروشکر یه پسر دارم یه دختر انشالله درپناه خدا باشن و عاقبت بخیر. هزار بارشکرش.خودم که قصد ندارم دیگه بیارم ولی اگه یهو خداخواسته شد دلم میخواد پسر باشه اسمش بزارم حسین به عشق امام حسینم که زندگیمو مدیونشم و معجزه دیدم از آقام
هرچی باشه سالم باشه مهم اینه توی اینده باهم سازگار باشن
چون خیلیا گفتن یه جنس یا دوجنس هیچ فرقی ندارن باید اینده باهم خوب باشن
برا من فرقی نمیکنه ولی دیگه بچه نمیارم
یکی بسسسسسهههههه
ولی اگه بخام داشته باشم دختر
من عاشق دخترم ولی دوست دارم اگه قرار باشه بچه دیگه ای داشته باشم بازم پسر باشه
من دیگه بچه نمیارم اما اگر میخواستم بازم دختر....که خواهر بشن و کیف کنن از داشتن هم
منی که عاشق دختر بودم ولی خدا بهم دوتا پسرماه داده خداروشکرراضیم..اصلا دلم بچه نمیخاد ولی دوس داشتم دخترم داشتم خیلی دلم میخاست نشد
من دیگ نمیارم گلم
سلام عزیزم دلم میخواد اونم پسر باشه ..... چونکه دوتا جنس موافق بیشتر پایه هم میشن هر چی هم بگی اینجور نیست اونجوری نیست الکیه همیشه دوتا خواهر و دوتا برادر رفیق تزن
یک دختر یک پسر
من همیشه تو تصورات بچگیم مادر دختر بودم هیچوقت تو دهن و خیالم مادر پسر بودن تجربه نکردم ولی کلا همیشه دوستداشتم دوتا بچه داشته باشم
الان که پسرشو دارم دلم میخواد ی دخترم خدا بهم بده🥲
من بچه نمی خوام اگر بشه دوست دارم باز دختر بشه من عاشق دخترم هم شوهرم هم خودم چون دوتامون خواهر نداریم عاشق دختر بچه ایم احساس می کنم دنیاشون با مزه هست رنگی رنگی پرنسسی
راستش دیگه بچه نمیخوام چون این یکی دیوونه م کرده ولی اگه یه روزی خدا بهم بچه بده دوس دارم دختر😍 باشه
دختر.
اگ پسر بشه خوشحال میشم حس میکنم رفیق و همبازی هم میشن اگ دخترم باشه بازم خوشحال میشم ک طعم دختر دار شدنو بچشم و دختر همدم مادرا
یه پسر دارم دوسدارم بعدیم دختر باشه ولی از اونجایی ک نه شوهرم داداش داره و نه داداشم دوسدارم کیان داداش داشته باشه
من دوست دارم بازم دختر دار بشم
اما خب حقیقتا زیادم فرقی برام نداره هر چی خدا بخواد
پسر دارم..
فرقی نداره برام چی بشه بچم..
پسر باشه .
یکی بسسسسسه
منی ک دوتا دارم بگم؟؟🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.