۹ پاسخ

شربت استوکر صبح مولتی ویتامین بیبی جویس ظهر قطره اهن شب

برا چکاپ دوسالگی بردم دکتر گفت هیچ احتیاج نداره

آهن فقط میدم، فروگلوبین
خیلی خوبه ولی بد طعمه پسرم به زور میخوره . میخوام عصر برم یکی دیگه بخرم

قطره ویتامین دی ۱۰۰۰
یک روز درمیان ۱ سیسی

سنستول امگا روزی ۴ سیسی بعد از ناهار

قطره اهن فروفورت روزی ۱ سیسی
غروبا

دکتر گیسو اینارو داد . البته گفت اگه ماهی و تخم‌مرغ و گوشت میخوره امگا۳ میتونی ندی بهش.

من‌ مولتی ویتامین کیدیکر گرفتم اهنم داره خیلی عالیه واقعا اشتها میاره بهتراز سانستول وبقیه هست

اهن هفته ای دوبار د۳ هر روز بجز جمعه ها وکتر نوشت

دکتر واسه سلین آهن نوشت و زینک چون وزنش کمه

من دیگه نمیدم

دکتر به من گفت آهن هفته ای دوبار و آد هم هرروز ولی من نمیدم هیچ کدوم و🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط