من همین 1 ماه پیش چکاپ کامل واس درنا انجام دادم
قبلش دکترش بهش لیکو رویال و د3 داد
جواب آزمایششو ک بردم گف هم زینکش خیلی بالاس همم د3
گف تا 3 ماه دیگه بهش نده
در عوض بهش شربت فری گلوبین داد چون یذره فقر آهن داشت
من د۳ هزار هر روز به جز جمعه ها
اهنم هفته ای ۲روز یا سالی سه ماه ۳۰ میلیگرم
من ایمونکس میدم ویتامین د
من ایمونس میدم مولتی وآهنه
هیچی نمیدم
دکتر اهن و D3 داد
من بردم دکتر لیکو زینک میدم
مولتی ویتامین دکتر کیدز
من هیچی نمیدم
یعنی اومدیم شهرستان یک ماه شهرستانم آزمایش اینا همش مونده . دیگه منم نمیدم
انشالله برگردیم تهران ببرم آزمایش اگه بدنش کم بود داشت میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.