نه هیچی نمیدم و از شیر وپوشک گرفتم
حالا اونم من میدم .. ندم نمیخواد
دکترش براش سانستول نوشته میدم ... شیر هم چون پاستوریزه اینا اسهالش کرد همون شیرخشک بالای دوسال دکتر گفت گرفتم با لیوان میدم میخوره روزی دوبار بعضی روزا یکبار ۹۰ تا
از پوشک نگرفتم چون فعلا وقت ندارم🤒🤕
من هیچی نمیدم
من آهن و استئوکر میدم
شیرخشک هم یه وعده ۷ صبح میخوره
اینو نتونستم هنوز بگیرم😂😂😂
امروز بهداشت بردم برای قد و وزن اونجا گفتن دیگه لازم نیست مولتی و آهن بدی ولی من میخوام ببرم پیش دکتر خودش ببینم اون چی میگه که احتمالا آزمایش بنویسه براش
نه چیزی نمیدم شیر مادر میخورد ۲۳ ماهگی گرفتم. الانم تو مرحله ترک پوشکیم🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.