۱۲ پاسخ

دختر خوب نیست که ایستاده جیش بکنه

به نظرم سخت نگیر اجازه بده هرجور راحته انجام بده بعد از پوشک خودش میشینه اگه الان سخت بگیری پروسه پوشک طولانی میشه ، دختر منم اینجوری بود الان اوکی شد

بگو پی پی هاتو بریز برن تو خونشون من با این روش پی پی و ازش گرفتم

اگ ایستاده جیش کنه، جیشش کامل تخلیه نمیشه و همیشه چن قطره توی مثانه اش میمونه و باعث عفونت میشع

دختر منم اوایل ایستاده جیش میکرد جیشش میخواست بیاد گریه میکرد میترسید ولی سریع یاد گرفت که بشینه کارشو انجام بده به بچه اصرار نکن خودش یاد میگیره

به نظر من کوچولو کوچولو پیش برو، اجازه بده ترسش که ریخت بعدش بهش یاد بده نشسته باید جیش کنه،از حرفاتون متوجه شدم که هنوز وقتی مشغول رنگ انگشتیه جیش میکنه ینی هنوز کااملا اگاهانه انجامش نمیده، بذار یکی دو هفته همینو بره بعد نشسته رو یاد بده. همه بچه ها این پروسه رو مث هم طی نمیکنن، پوشک گرفتن هم مسابقه نیس، تمااام صبوریتو یجا جمع کن که پروسه به دلخواهش بره جلو،بهت قول میدم بعدش نه پسرفت بیاد سراغش نه شب ادراری، من خودم ۲ سال و ۲ ماهش بود با علائمی که ازش دیدم شروع کردم یک ماه و خورده هم طول کشید، اولش سرپا جیش کرد،بعد یا. گرفت بشینه،بعدترش یاد گرفت تو سنگ کارشو بکنه،الان هم خودش کاملا مستقل میره و میاد به منم احتیاجی نیس

اصلا خوب نیست عادت میکنه بزرگ تر که بشه باید اونم از سرش بندازی از الان یاد بده بشینه یه جایزه بهش بده من به پسرم برچسب میدادم یا لواشک پذیرایی از این کوچیک ها خیلی دوست داشت

حتما بشونش.بابت پی پی ملین بده نتونه نگه داره ..چون یکم یوبس بشه بیچاره ای

من پسرمم میشونم جیش میکنه چ برسه ب دختر🤧

سلام عزیزم اول اینکه عادتش بده بشینه دومش بجای نقاشی از شعر استفاده کن یه شعر درست کن بخون تشویق بشه و اینکه چرا باید برای پی پی بهش بگی تو شلوار عادت می‌کنه نمیتونی جمعش کنی فعلا از جیش بگیر بعدش کم کم برو سراغ بعدی براش جایزه بزار یا همون شعر بخون

نه اصلا مخصوصا که دختره حتما بشینه چرا ایستاده آخه کل پاهاش کثیف میشه

بنظرم از الان عادت نده ایستاده جیش کنه

سوال های مرتبط