۶ پاسخ

احتمالا دلدرده

دلپیچه داره یک کم گیرمیچر بهش بده ...میتونی از داروخانه بگیری

کولیک

آره برای منم همینطوره

بچت یا نفخ داره یا دل پیچه شربت دینه گرایپ واتر بخر بهش بده اروم میشه بچه هایه منم اینجوری میشدن

نفخه دیگه هوا تو روده هاش میپیچه

سوال های مرتبط