عزیزم احتمالا به خاطر بزرگتر شدن رحمه، داره جا باز میکنه
اگه دردش مداوم نیست طبیعیه
عزیزم یه گروه داریم روبیکا همه هم هفته ایم اگ خاستی آیدیتو بده اددت کنم نخاستیم هیچ
من ب خاطرش رفتم دکتر گف داره رحمت جا باز میکنه گف تا زمانی ک لکه بینی نداری طبیعی
منم امروز همش زیر دلم تیر میکشید یهو کنار نابو تیر میشید باز زیر شکمم سمت راست تیر میکشید
همینطوری دراز کشیدم
دیگه ساعت۱۰شیاف داشتم گذاشتم خداروشکر بهتر شدم
وای دقیقا منم دوسه روزه اینجوری شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.