۱۰ پاسخ

تو کوچه مام عروسی میشه 😁منکه عجله ندارم..میدونم بدنیا بیاد خیلی سخت تر میشه😁

لذت این لحظاتو ببر بابا

منم موندم حالا بدون کوچیک ترین دردی

از بارداریت لذت ببر😂😂😂😂

منم دوست دارم زودتر زایمان کنم اول بخاطر دیدن بچه ام دوم بخاطر درد شدید کمر و پای راستم موقع راه رفتن می لنگم

والا ماهم نزاییدیم ک

طبیعی؟

۶ روزه دیگه
نمیدونم این ۶ روز قراره کی تموم شه 🫤😂😂

آره ماهم در همین وضعیتیم تنها نیستی ولی خب من زیاد عجله ندارم با اینکه خیلی سخته ولی دلم برای نی نی تو شکمم تنگ میشه 🥲

نه والا شرایطش نیس دوس دارم تا ۳۹ بمونم حداقل🥲😂

سوال های مرتبط

مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی