تو کوچه مام عروسی میشه 😁منکه عجله ندارم..میدونم بدنیا بیاد خیلی سخت تر میشه😁
لذت این لحظاتو ببر بابا
منم موندم حالا بدون کوچیک ترین دردی
از بارداریت لذت ببر😂😂😂😂
منم دوست دارم زودتر زایمان کنم اول بخاطر دیدن بچه ام دوم بخاطر درد شدید کمر و پای راستم موقع راه رفتن می لنگم
والا ماهم نزاییدیم ک
طبیعی؟
۶ روزه دیگه
نمیدونم این ۶ روز قراره کی تموم شه 🫤😂😂
آره ماهم در همین وضعیتیم تنها نیستی ولی خب من زیاد عجله ندارم با اینکه خیلی سخته ولی دلم برای نی نی تو شکمم تنگ میشه 🥲
نه والا شرایطش نیس دوس دارم تا ۳۹ بمونم حداقل🥲😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.