امروز همه ۳۶ هفته زایمان کردن حسودیم شد😐😂

۶ پاسخ

36 که زود هنوز چیش خوبه بچه بذار کامل بشه

اتفاقا بمونه تو شکم کاملتر میشه خداروشکر کن من دعا دعا میکنم برسونم ۳۸هفته

۳۶ هفته زایمان کردن حسودی داره؟!

واااای منمممم 😩

دیشب درد داشتم رفتم بیمارستان گفت دهانه رحمت بسته اس من فک کردم نگهم میدارن ساکمم ورداشتم 😂🤦🏻‍♀️

منم🥺😂

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۳ ماهگی
مامان دلوین💫 مامان دلوین💫 ۹ ماهگی
مامان 💕ستین‌‌‌💕 مامان 💕ستین‌‌‌💕 ۱ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۰ ماهگی