نبات داغ چه کارایی داره برا نوزاد؟

۱۲ پاسخ

به نوزاد نباید قند و شکر مصنوعی داد😐

کاچی اگه منظورته خودت بخوری برا خودت خوبه

بچه به غیر شیر هیچی نباید بخوره مامان گل
🤐🤐🤐🤐

به نظرم خوب نیست نده ، بچه باید با شیر حالش خوب باشه

من برا هر دو دخترم دادم شکمش کار نمی‌کرد و همی کولیک که داشت میدادم میخورد اروم میشد یا موقع شکمش کار نمی‌کرد میدادم شکمش کار میکرد یکم آب جوش بیار نبات بریز داخلش بزار حل شه و آب خنک شد بریز تو شیشه شیر بده بخورع

من ترنجبین میدم نمیدونم خوبه یانه

بچه تا ۶ماهگی به جز شیر مادر و شیرخشک چیزی نباید بخوره.

اروغشم خکب بگیری دل درد نمیگیره دیگ

دخترم شکمش کار نمیکرد ی سرنگ ابجوش نبات میدادم اکی میشد

هیچ کارایی ندی ب نوزاد خرافات مادراروبچه هاتون پیاده نکنید

هیچییییی

هیچ کاربردی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی