به نوزاد نباید قند و شکر مصنوعی داد😐
کاچی اگه منظورته خودت بخوری برا خودت خوبه
بچه به غیر شیر هیچی نباید بخوره مامان گل
🤐🤐🤐🤐
به نظرم خوب نیست نده ، بچه باید با شیر حالش خوب باشه
من برا هر دو دخترم دادم شکمش کار نمیکرد و همی کولیک که داشت میدادم میخورد اروم میشد یا موقع شکمش کار نمیکرد میدادم شکمش کار میکرد یکم آب جوش بیار نبات بریز داخلش بزار حل شه و آب خنک شد بریز تو شیشه شیر بده بخورع
من ترنجبین میدم نمیدونم خوبه یانه
بچه تا ۶ماهگی به جز شیر مادر و شیرخشک چیزی نباید بخوره.
اروغشم خکب بگیری دل درد نمیگیره دیگ
دخترم شکمش کار نمیکرد ی سرنگ ابجوش نبات میدادم اکی میشد
هیچ کارایی ندی ب نوزاد خرافات مادراروبچه هاتون پیاده نکنید
هیچییییی
هیچ کاربردی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.