سلام برا دل دردش میتونم آب داغ نبات بدم

۹ پاسخ

وقتی علم الان میگه نه یعنی نباید بدین

من اوايل نميدادم ميگفتم واي نه يه چيزي ميشه ولي الان ميگن كاش از اول ميدادم

خودت عرق نعنا بخور

گریپ واتر . گرمیچر .عرق نعنا
ازین چیزا نده اصلا
رفلاکس میکنه

اره بده حتما زود اثر میکنه
اگه میدونی عرق شاهسپران چیه اونم خیلی خوبه یکم قاطیه نبات و آبجوش کنی
عالیه

من که هیچوقت ریسک نمیکنم حتی الان اطرافیان میگن گرمه ابجوش بزار سرد بشه بده نمیدم
خودت حواست به غذا باشه و چای نبات بخور
واسه دل درد و نفخ باید با دکتر مشورت کنی تا قطره استفاده کنه

من میدم سریع خوب میشه

اره عزیزم ولی زیاد شیرین نباشه عزیزم

ننننننه

سوال های مرتبط

مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی