کیا بچشون تب داره بی حاله نمیخابه

۳ پاسخ

امشب نه خداروشکر . ولی کل پاییز زمستون اینجوری گذروندم 🙃 پدرم درومد

اووووف دختر من یهویی بدون هیچ علائمی تب کرد فقط بی حال گریه

شیاف استامینوفن ۱۲۵ کودکان داری بزن براش تبش میاد پایین درجا

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... ۱ سالگی