۳ پاسخ

دختر من کار خاصی نکردم هرشب ساعت یک نیم دو میخوابه

کار خاصی نکردم فقط از ساعت ۹ونیم ۱۰ چراغا رو کم میکردم پوشکشو عوض میکردم چراغارو کامل خاموش میکردم فقط یه شب خواب روشن بود شیرشو که میخورد زود خوابش میگرفت الانم دیگه ۱۰ نهایتا ۱۱ خوابه هرشب خداروشکر

چند شب حمام بردم ساعت ۱۰ تا ۱۱ خوابید

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه🌱 مامان مامان جوجه🌱 ۱۶ ماهگی