میگم استفاده از جرم گیر و وایتکس و....تو بارداری ضرر داره؟

۴ پاسخ

باردارم نباشی ضرر داره، استفاده ازش قانون خودشو داره، باردار که نباید اصلا از این شوینده ها استفاده کنه.

بله ضرر داره

بله برا ریه بچه اصلااا خوب نیست استفاده نکن
جوش شیرین و سرکه و اب و یه کم پودر صابون قاطی کن بریز

اره استفاده نکن

سوال های مرتبط

مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلبندم مامان دلبندم ۲ سالگی
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌ودوم بارداری