۱ پاسخ

اینو دکترا از حرفای خودت نوت برمیدارن مینویسن که سری بعدی اومدی یادشون بمونه چه بیماریای داری چند سالته چند تا بچه داری چه بیماریای داشتی چه جراحیایی و ازین حرفا یه جور هم مینویسن که خودشون سر در میارن . من فقط فهمیدم سابقه پزشکی رو نوشته تست سل داده و منفی بوده

سوال های مرتبط