طبیعیه تا الان سکسکه بچه رو کلا یه بار حس کردم و از رو شکم دیدم؟

۶ پاسخ

حالا سکسکه بکنه خوبه یا بد؟

خدایا

من تازه دارم حس میکنم

آره عزیزم از این هفته به بعد بیشتر احساس میکنی

آره خب عزیزم
بعضیا اصلا سکسکه ندارن

منم یبار فقط حس کردم فک کنم طبیعی باشه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد