دوستان کسی تجربه دیابت بارداری داره؟

۵ پاسخ

به من انسولین داد شبا ۱۲واحد ناشتام اول ۱۰۵تا ۱۱۰بود بعد امپول ریه ک زدم واسه جلوگیری زایمان زودرس شد ۱۳۰-۱۲۰

من دارم
متفورمین میخورم

منم دیابت بارداری دارم

اره من قندم مرزیه

من متفورمین میخورم

سوال های مرتبط