آره عزیزم انشاالله میمونه ولی شما حتماااااا مراقب خودت باش ک همون هفته های بالا دنیا بیاد اینطوری بچه نارس خیلییی بده پسر منم سی و پنج هفته دنیا اومد ضعیف بود الانم ضعیفه هرکار میکنم وزن نمیگیره بچه ام
سز اختیاری 35 هفته زدن تا 38 هفته
بچه از ۲۸ هفته میمونه با دستگاه
امپول ریه واسه اینه که اگه تو هفته ۳۶اینا اومد نیاز به رستگاه نباشه که بازم گاهی میبینی برعکسشه درکل اصلا بهش فکرم نکن ایشاالله سر تایم خودت زایمان کنی🙏😍
گلم دوست من تو ۲۸زایمان کرد بچشم مونده فقط تو دستگاس فعلا
من زدم ربطی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.