۱۵ پاسخ

اره گلم چرا نمونه

آره عزیزم چرا نمونه ماشالله هفته خوبی هستی
شاید دستگاه بره ولی امپول ریه میزنن که احتمال دستگاه رفتنش خهلی کم بشه

آره عزیزم نگران نباش چندروز میره دستگاه انشالله بعدش صحیح و سلامت بغل میگیریش

بله میره تو دستگاه

اره عزیزم دختر عمو من ۳۳ هفته بدنیا اومد دستگاه هم نرفت نگران نباش به چیزای خوب فک کن

من ۲۶ هفته هم دیدم زنده مونده الان ۷ سالشه ، ۲۹ هفته هم دیدم الان ۳ سالشه ، ۳۳ که دیگه کامل کامله فک نکنم حتی تو دستگاه بره ، خیالت جمع بابا توکلت به خدا باشه

منم امروز دوز دوم ریه رو زدم
شما طول سرویکست چنده؟؟؟

آره بچه خواهر شوهرم ۳۳دنیا اومد حتی دستگاه هم نرفت

بله خودمم سالم و سروحال

عزیزم میشی ماه هشت دیگه خب مشخصه بچه کامله و حتما زنده میمونه😍

آره چرا نمونه وقتی بچه 7ماهه میمونه 8ماهه چرا نمونه به منم آمپول ریه زدن اگ زود به دنیا آومد ریه هاش آماده باشه نترس خدا بخواد بچه 6 ماهه هم میمونه

اره عزیزم زنده میمونه نگران نباش/ زیر ۳۰ هم زنده میمونه

بله عزیزم چرا زنده نمونه

اره عزیزم یکی بچش ۳۳ هفته به دنیا اومده بود خیلیم خوشکل بود

من بچه اولم 34هفته ب دنیا آمد خداروشکر الان سالم سالمه

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو دِلا🎀 مامان جوجو دِلا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری