خانوما بچه ۳۳هفته دنیا بیاد میمونه؟

۶ پاسخ

خواهرزادم ۳۲ هفته بدنیا اومد
الان ماشالله ۱۰ سالشه

پسر‌من ۳۴ هفته دنبا اومده ،الانم ۲۱ ماهشه، چرا زنده نمونه، از ۲۶ هفته به بعد اگه خدا بخواد میتونن زنده بمونن

بله میمونه فقط ممکنه بره دستگاه من ۲۹ هفته هم دیدم مونده منتها دو ماه دستگاه بود

چرا زود دنیا بیاد

توکل بخدا فکرمنفی نکن
ولی خیلیا دیدم فقط دستگاه رفتن

فکر کنم ارع

سوال های مرتبط

مامان مهوا 🩷 مامان مهوا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری