مامانا بنظرتون بچه تو ۳۳هفته دنیا بیاد میمونه؟؟

۹ پاسخ

اره چرا نمونه

یه مامانی ۳۰ هفته بچش بدنیا اومد تو گهواره زنده موند یه مامانی ۳۰ هفته آورد نموند بچه

🥲خواهر شوهرم بیست و چهار هفته و پنج روز زایمان کرد و دوماه دستگاه موند الان چار سالشه

بله عزیزم ی چند روزی احتمالا بره دستگاه

گلم الان نباید به این چیزا فکر کنی
استراحت کن و سعی کن ب خودت و بچت برسی استرس خوب نیست

اره عزیزم میمونه
ولی اینطور فکرا نکن

بله من برادرزاده‌ام ۳۲ هفته بدنیا اومد، حتی تو دستگاه هم نرفت

چرازود بیاد؟

؟؟؟.

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضا مامان علیرضا روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی