اره چرا نمونه
یه مامانی ۳۰ هفته بچش بدنیا اومد تو گهواره زنده موند یه مامانی ۳۰ هفته آورد نموند بچه
🥲خواهر شوهرم بیست و چهار هفته و پنج روز زایمان کرد و دوماه دستگاه موند الان چار سالشه
بله عزیزم ی چند روزی احتمالا بره دستگاه
گلم الان نباید به این چیزا فکر کنی
استراحت کن و سعی کن ب خودت و بچت برسی استرس خوب نیست
اره عزیزم میمونه
ولی اینطور فکرا نکن
بله من برادرزادهام ۳۲ هفته بدنیا اومد، حتی تو دستگاه هم نرفت
چرازود بیاد؟
؟؟؟.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.