۱۹ پاسخ

امان از حرف مردم ک جگر آدمو میسوزونه ..پیگیر باش ب دکترش بگو ویتامین ها شو ب موقع بده مهم نیس دیگران چی میگن بچه ها بعضی وقتا یهو رشد میکنن وقتی ب غذا بیفتن بعضی با شیر مادر رشد دارن بعضی ها با غذا تو داری تلاش خودتو میکنی اصلا برات مهم نباشه دید بقیه

از نظر من نبرش روضه وقتی اینجوری میگن و اذیت میشی

منم بهم گفتن این همه ناز و نیز کردی برا همین یه ذره ای .. انگار توله گنجشک ....دخترم ۳۶ هفته بدنیا اومد بخاطر جنگ چند باری تکون خوردم الان ۳ماه و یه هفته است . الحمدلله انقدی تپلی و قد بلنده ..براش. ناز ک میکنن ... میگم همون .یه ذره ای که گفتین انگار توله گنجشک.. بزار زمان بگذره .. خیلی چیزا خودشون ثابت میشن .

بنظرم به حرف هیچ کس اهمیت نده .مردم حرفبیجا زیاد میزنن .. همه جا ببرش .. هر کی گفت .بگو طبق استاندارد های بهداشت و مراقبتاش عالیه .. الحمدلله ک بچه ام سالم ..

انشاءالله تنش سالم باشه حرف مردمو بریز دور حالا انقد از مردم حرف میشنوی این گوشتو در کن اون یکی دروازه اصلا حرف مردم واست مهم نباشه میدونم سخته ولی قوی باش.
منم محمد خیلی ریزه س هرکی ادمو میبینه یه چیز میگ برام مهم نیس

من از وقتی اپتامیل پرونوتذا میدم بهترشد ورنش یکم
اگر حساسبت پروتیین نداره بچت

ول کن حرف مردم مژگان من اصلا نمیگم یونا چند ماهشه هر کس میپرسه میگم شش ماهشه

سخت نگیر بابا از این گوش بگیر از اون گوش در کن .پسر من زود دنیا اومد نسبت به همسن هاش هم دیرتر داره رشد حرکتی میکنه من آنقدر غصه نمیخورم

پسر منم اینجوری آدم اذیت میشه می‌دونم بگو سلام ریزه ولی با ارزشه پسر یهو رشد می‌کنه

دهن مردمو هیچ وقت نمیتونی ببندی

وزنش چقده مگه

اگه خودتون لاغر و کم وزن هستین بچه هم ژنش همینه

ایشالاتنش سالم باشه مهم نیست کوچلوبودنش تازه مامانش بزار بزرگ شه یه اقااایی شه همه کیف کنن دخترمنم کوچلوعه خودتوناراحت نکن گلمم

امشب ب منم گفتن بچت خیلی ریزه ولی من به پشمام حرفا
دکتر میگه عادی بچم و تمام

ولشون کن بابا ولی پیگیر باش دو ماه خیلیه تو این ماه های اوله که وزن اضافه میکنند
بیمارستان اکبر پیش عباس بسکابادی نوبت بگیر خیلی می‌فهمه میتونی اینترنتی هم نوبت بگیری خیلی خیلی سرش شلوغه چون واقعا کارش درسته هیچ وقت الکی نظر نمیده اول همه جوانب و میسنجه بعد میگه بیماری پسرم و اون تشخیص داد الهی خیر دو‌تا دنیا رو ببینه

تو از الان تا آخر عمرت حرف درباره بچت زیاد میشنوی یعنی هر بار میخوای حالت خراب شه؟
بیخیال بابا بچه ها متفاوتن
مخصوصا پسرها که رشدشون یکدفعه تو یه سنی اتفاق میفته
منم دخترم وزنش خیلی کمه و به قول شما استپ شد اما هرکسی بهم میگه میگم فدای اندام باربیش بشم

صدرا هم نسبت ب سنش خیلی ریزه اصلا بهش نمیخوره ک یک سال و ۸ماهش باشه ..دختر خاهر شوهرم همسن صدراس بزرگ تر شده هر وقت میرم میگن چقد رشدش کمه واقعا اذیت میشم میگم عیب نداره پسرا تا بیست سالگی رشد دارن از قدیم میگن دختر جو ترشه زود رشد میکنه

عزیزم بردیش پیش فوق تخصص رشد و غدد؟

قد و وزنش چقده مگه؟
حتما استپ وزنیش دلیل داره خب
یا رفلاکس داره یا آلرژی
تیروئیید و اهنش چک کن و اینکه عفونت ادراری نداشته باشه
اینا اکثرا باعث وزن نگرفتنن

سوال های مرتبط