جای این حرفا عزیز بی بی چک بزن
منم بچه دومم ۵ماهش بود باردار بودم
جلوگیری با کاندوم هم داشتیم😁
فک نکنم من خودم یک سال نشدم
بی بی چک بزن فک نکنم باردار باشی
ولی از کاندوم استفاده کنید مرتب چون بعد پریودی بارداری ۱۰۰ درصد هست
منم منتظرم بشم یکماه گذشته
باز خوبه نشدی پریود
منو نگاه یک ماه و نصف خونریزی ولک بینی بعد زایمانم بود
سر پنجاه روزگی پریود شدم انقد شدید
بعدشم ماه دو بار پریود میشدم
تازه چهار ماه رو رد کردم ماه یکبار میشم پریود
خون بدنم تموم شد دهنم
خواهر اونابی که ناخواسته حامله شدن دیگه انقدر دیوونه نبودن که مایع منی بریزه داخل رحمشون بیشترشون با همون پیش آب حامله شدن ،به قول مادرای اینجا ما چیزی به نام جلوگیری طبیعی نداریم
Loding AmirMohammad Please wait...♻️👹
منک ۲ماه پریودنشدم داشتم دق میکردم انشالله باردارنیستی عزیزم چون شیرخودتومیدی اینجوریه
منمنشدم
منم پریود نشدم هنوززز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.