نه پوستت حسی نداره
نه روی بخیه چسب نیسس اطرافش رو چسب زدن روش گاز استریله
آب بگیری روش کم کم بکنی درد نداره
نه درد نداری عزیزم
اگر چسبش بهت موند
با دستمال مرطوب کم کم پاک کنی هم میره
نه درد نداره بعد حموم هم نصف دردت میره
بعدش درد داره
نه فقط باید زیر دوش انجام بدی که خیس خورده باشه راحت کنده شه
نه میری حموم خودش باز میشه میفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.