دوستان کندن چسب رو بخیه درد داره

۸ پاسخ

نه پوستت حسی نداره

نه روی بخیه چسب نیسس اطرافش رو چسب زدن روش گاز استریله

آب بگیری روش کم کم بکنی درد نداره

نه درد نداری عزیزم
اگر چسبش بهت موند
با دستمال مرطوب کم کم پاک کنی هم میره

نه درد نداره بعد حموم هم نصف دردت میره

بعدش درد داره

نه فقط باید زیر دوش انجام بدی که خیس خورده باشه راحت کنده شه

نه میری حموم خودش باز میشه میفته

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری