نه دردی نداره
برودوش بگیر زیر آب اروم جداش کن
نه بروحموم روزسوم خودتوبشوراخرسرکه دوش اخررومیگیری چسب روبه راحتی بکن چون دیگه خیس خیس
من تو همون بیمارستان درش آوردم روز اول
روزی ک میای خونه میری حموم پنج دقیقه ای آخرش بخیه رو با شامپو فیروز میشوری میای با سشوار خشکش میکنی
هرروز برو حموم روی بخیه هات با کف شامپو یا صابون شستشو بده حتما با سشوار هم خوب خشکش کن
زیر دوش آب گرم میخوره یواش یواش بکن
من روز سوم رفتم حموم کندم
نه با آب خیسش کن
حموم برو بعد ک خیس خورد نمناک میشه راحت کنده میشه
سزارین چسب بخیه داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.