خانما چسب بخیه که کندیم گن شکم باز باید روش ببندیم

۱ پاسخ

روی بخیه باید باز باشه تا هوا بخوره و جوش بخوره .

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۷ ماهگی
مامان rosha مامان rosha روزهای ابتدایی تولد