۳ پاسخ

شیرخشکش چیه؟
شیرخشکو بالا میاره یا شیر خودتو ؟ کدومو شدیدتر بالا میاره

توی شیب ۳۰ درجه بخوابون همیشه مخصوصا داری شیر میدی تو شیب باشه بعدم حتما اروغشو بگیر حتما
مدارا کن اینجوری تا دوره‌ش بگذره

بایدشیرخشک arبدی بهش مثلا اگر نان میدی نان arبهش بدی منبعد

سوال های مرتبط