شیرخشکش چیه؟
شیرخشکو بالا میاره یا شیر خودتو ؟ کدومو شدیدتر بالا میاره
توی شیب ۳۰ درجه بخوابون همیشه مخصوصا داری شیر میدی تو شیب باشه بعدم حتما اروغشو بگیر حتما
مدارا کن اینجوری تا دورهش بگذره
بایدشیرخشک arبدی بهش مثلا اگر نان میدی نان arبهش بدی منبعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.