۲ پاسخ

سلام عزیزم خدا بد نده حتمان برو دکتر نزار سرماخوردگیت کهنه شه
خیلی سرما خوردگیش بده ،
منم سرما خورده بودم آنچنان که باید رسیدگی نکردم الان یک ماه شده سرفه هام ایقدر شدید دیگه دیروز رفتم دکتر ریه برام اسپری نوشته 😫😫

منم مثل شما بودم ..بری بهتره تا بهت داروهم بدن

سوال های مرتبط

مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌ونهم بارداری