سلام عزیزم خدا بد نده حتمان برو دکتر نزار سرماخوردگیت کهنه شه
خیلی سرما خوردگیش بده ،
منم سرما خورده بودم آنچنان که باید رسیدگی نکردم الان یک ماه شده سرفه هام ایقدر شدید دیگه دیروز رفتم دکتر ریه برام اسپری نوشته 😫😫
منم مثل شما بودم ..بری بهتره تا بهت داروهم بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.