۲ پاسخ

مراقب باش و پیگیر.چون من سر بچه اولم تهوع و استفراغ داشتم هی هربار حالم بد میشد بعد از چندبار سونو رفتم فهمیدم سنگ صفرا دارم.این یه عارضه که برای خیلی ها بعد از زایمان اتفاق میوفته.دکتر گفت جراحی ولی با کلی داستان و دردسر گذروندم اون روزارو و عمل هم نکردم.حالا شمام مراقب باش و پیگیری کن یه وقت صفرا نباشه

سردی خوردی بخاطر زردی بچه؟
اگه خوردی سردی معده گرفتی دمنوش گرم .مث زنجفیل آویشن با عسل بخور

سوال های مرتبط