دقیق نمیدونم تا کی میشه بزنی ولی من ۲۸ بودم زدم اگر بهداشت میری خود بهداشت باید بهت بگه تو هفته الانت باید بری بزنی
من رفتم دیروز زدم
سونو رشد رفتی ؟ نی نی چقد بود وزنش
تا ۳۲ هفته
والا من دیروز زدم
من دیروز رفتم بزنم گفتن بایدتا۳۲هفته میزدی الان دیگ نمیشه بمونه ۱۵روز بعد زایمانت بیا
من هفته ۲۸ زدم
فقط ماه هفتم تا ۳۰ هفته وقت داری
از ۲۸هفته وقت داری تا ۳۶هفته
منم نزدم دکتر گفت بهت میگم کی بزنی تا الان نگفته
باید بزنی الان دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.