خانوما واکسن کزاز رو چن هفته باید بزنیم؟

۱۰ پاسخ

آخه یکی میگه بزن یکی میگه نزن یکی میگه ماها آخر بارداریت خطر داره بعد بارداریت بزن

۲۸هفته معمولا میزنن

بهداشت به من گفت اگه دوست نداری نزن ولی ۲ماه بعد زایمان حتما بیا بزن

۲۸ هفته زدم

من۳۱هفته‌زدم علاعم سرماخوردگی داشتم ۳روز و دست درد شدید

نزنی بهتری گلم بعد بارداری برو بزن

من سر بارداری قبلیم زدم

من ۳۲زدم

من نزدم واکسن کزاز و بنظرتون بده بیان بگید لطفا ک حتما آدم باید بزنه

من ۲۷ زدم

سوال های مرتبط

مامان آدِلین کوچولو❤️ مامان آدِلین کوچولو❤️ ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی
مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی