آخه یکی میگه بزن یکی میگه نزن یکی میگه ماها آخر بارداریت خطر داره بعد بارداریت بزن
۲۸هفته معمولا میزنن
بهداشت به من گفت اگه دوست نداری نزن ولی ۲ماه بعد زایمان حتما بیا بزن
۲۸ هفته زدم
من۳۱هفتهزدم علاعم سرماخوردگی داشتم ۳روز و دست درد شدید
نزنی بهتری گلم بعد بارداری برو بزن
من سر بارداری قبلیم زدم
من ۳۲زدم
من نزدم واکسن کزاز و بنظرتون بده بیان بگید لطفا ک حتما آدم باید بزنه
من ۲۷ زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.