خانما تو هفته من میشه کزاز زد ؟

۱۰ پاسخ

اره عزیزم میتونی بزنی

اره منم ۳۱هفته زدم

تا34هفته وقت داری عزیزم ولی هنو34هفته نشدی بزن

کسایی که طبیعی سزارین میکنن هم باید بزنن؟

اره تا ۳۶ هفته فرصت داری

۴ هفته به زایمان مونده باشه بعدش دیگه نمیشه
قبلش میشه
زودتر بزن

تا ۳۵ هفته میشه زد فک کنم

من تو ۳۱ هفته زدم

اره منم همون هفته زدم

تا یه ماه مونده به زایمان میشه واکسنو زد

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 💙 مامان رادمهر 💙 ۷ ماهگی
مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان مامان کیان مامان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری