خانما تو هفته من میشه کزاز زد یا دیره؟

۹ پاسخ

ن دیر نیس برو بزن

تا ۳۶ هفته وقت داری

منم تازه زدم
حتما باید بزنید اگه ده سال گذشته چون باعث ایمنی مادر و نوزاد میشه

منم میترسم ولی این همه آدم زدن واینکه مخصوصن سزارین بشی باید بزنی خدایی نکرده این بیماری رو سرچ کن.یکم تحقیق کن که خیالت راحت شه هنوز واسه تحقیق زیاد وقت داری با آرامش تصمیم بگیر که استرس نگیری

من شنبه زدم😀

بزن ، منم چندروز پیش زدم

من واسم نزدن گفتن دیگه بعد بزن ۳۱ بودم

اره عزیزم، من دو روز پیش زدم

منم گفتن بزن ولی بعد بارداری میزنم

سوال های مرتبط

مامان میجان مامان میجان ۱۰ ماهگی
مامان رادمهر 💙 مامان رادمهر 💙 ۷ ماهگی
مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان مامان کیان مامان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌ودوم بارداری