۱۱ پاسخ

مبارکه عزیزم برو آزمایش تیتر بتا بده بعد ببر پیش دکتر زنان

اولین کار باید دستهارو با زاویه نود درجه میارید بالا. چشمانتون رو ببندین
به این فکر کنید که احتمالا از کدوم روز شروع شده . لبخند بزنید .این قسمت فراموس نشود . بعد دستها را باز کنید ببرید بالای سرتان .لبخند همچنان حفظ شود . دو دستی محکم بزنید بر سرخود و بگویید واااای من نیندیم . کاری که من الان دقیقا انجام دادم 😁

گلم اگه تاحالا سقط نداشتی اگه درد و لکه بینی نداری کاراهای همیشه رو انجام بده عادی باش و نزار کسی فعلا بفهمه فقط یکم از قبل بیشتر مراعات کن جوری که کسی شک نکنه بگو چند وقته کمرم درد گرفته ایشالا که به سلامتی بغلش بگیری گلم❤️

الهی شکر بخدا نعمت خیلی بزرگیه من یکساله تلاش میکنم فایده نداره برا منم دعا کن

تا انتی به هیچکی نگو چشت بزنن عشقم

بگو مریضم دور از جونت

برو تیتر بده ودکتر زنان خوب نوبت بگیر
بیشتر استراحت کن مراقب خودت باش

ن از این کارا نکن عشقم ۳ ماه اول خیلی ضرر داره

مبارکه🥰میری آزمایش بتا میدی بعد با جوابش میری دکتر
دکتردوباره برات یه چندتا آزمایش مینویسه و سونوگرافی و دارو میده
سونو اولیه برای اینکه ببینه جنین داخل رحمه یا خارج و ساک تشکیل شده و ....
۸یا۹ هفته تقریبا سونو تشکیل قلب میری
این وسطا باید بهداشتم بری تشکیل پرونده بدی

من باشم دو روز صبر میکنم دوباره بی بی چک میزنم بعد میرم بتا

برو ازمایش بعد هم برو پیش دکتر
خیلی بهت تبریک میگم 😘😘

سوال های مرتبط

مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری