خانما چه سرلاکی خوشمزه است او وزن میده؟

۴ پاسخ

با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو‌..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
لینک کانال rubika.ir/nazlimasi

تو سن شش ماهگی باید فرنی برنج یا حریره بادام بدید ، هفت ماهگی گندم ، از هشت ماهگی ترکیب گندم و چیزهای دیگه ، که به نظرم گندم و خرما خیلی خوشمزه هست.

حریره بادوم و فرنی برنج من گرفتم خوشمزه‌س

وزن دهی رو نمیدونم ولی حریره بادام خوب بود

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی