۱۹ پاسخ

دقیقا زندگی هم همینه از مسیر لذت نمی‌بریم فقط میگیم زودتر به مقصد برسیم انگار مسابقه ست

من هم به خانواده خودم هم به خانواده همسرم گفتم ناراحت هم شدن بعدش گفتن خیلی حساس هستی فلان من آخه خودم هم تا حالا هیچ نوزادی رابوس نکردم فقط دستش را بوسیدم حتا بغل هم نمیکردم میترسیدم

وای دقیقا به هفته های بالاتر خودم میدم می‌گفت کی میشه من هم هفته هام زودتر بگذره وتودلیم به دنیا بیارم والان هم منتظر به دنیا آمدنش هستم بی صبرانه بغل کردنش هستم راستی شماهم مثل من هستین از الان به همه میگم هیچ کس حق ندارد ببوسه وکلی از دستم ناراحت میشن خوب بشن نمی‌خوام کسی ببوسه 🥹☺️😆

و منم 😑

من ازاول میگفتم خوش به حال ایناک هفته۳۷هستن همش میترسم بچه زودبیاد

من خیلی بارداری رو دوست دارم دلم تنگ میشه دوست ندارم زود بگذره

دقیقا منم اینجور بودم الان میگم خوشبحال اونایی ک بچهاشون۵ماهه هستن

اصلا خوشبحال ما نیس
از استرس زایمان دارم میمیرم😂😂😂

منم الان میگم‌خوشبحال اونایی ک زایمان کردن و ی هفته گذشته🤣

منم الان میگم خوش به حال اونایی که زایمان کردن😂

وای دقیقا من همش میگفتم کی بشه بشم ۸ ماه الان که ۸ ماه شدم میگم وای چه زود گذشت

واقعا بارداری خیلی سخته همش نگران بچه هستی استرس سلامتیش همش
ولی شیرین هم هست در کنارش دلم میخواد فقط زودتر بگذره ببینمش 🥲

اره میدونی یک دلیلش هم اینه که گهواره به صورت هوشمند چت مامانایی که هم هفته یا چند هفته بالاتر هستن رو میاره برامون به خاطر همین همش به بالاتریا نگاه میکنیم...
چند روز پیش داشتم فکر میکردم یه زمانی کل چت گهواره ام که مامانا سوال مینوشتن عکس سونو انتی و حدس جنسیت بود ❤️❤️

من میگم یعنی میشه ۳۸هفته رو ببینم وتمام 😂🤚

اره دقیقا
خیلییی زود گذشت برا من
هم دوست دارم زود به دنیا بیاد هم دلم برا لگداش تنگ میشه واقعا بهش فکر میکنم بغضی میشم 🥲 دیگه نمیتونم حسش کنم

🤣🤣🤣منم الان به تو میگم خوشبحالت ۳۲هفته ای کاش منم چشامو ببندم وا کنم ببینم هفته توام

دقیقاا برا من زود گذشت ولی این ماه اخر دیر میگذره

منم دقیقا همینجوری بودم 😃🥹

سخت بود ولی شیرین

سوال های مرتبط