۱۱ پاسخ

شیرت زیاده کنم همینجوریم از یکی میدم از نیکی میریزه
باید با دستت هاله مشکی رو فشار بدی کنترل کنی شیرو

خوش ب حالت ک شیرت میریزه بدوش بزار کنار بهش بده

من بیچاره بی شیرم‌ شیر نمیاد از سینم خیلی خیلی کم میاد

دوشیدن شیر راه خوبیه ولی همیشه امکان پذیر نیست. بزنین تو اینترنت laid position (حالت لم داده و بچه روی سینه) خیلی کمک کنندس.

اولشو یکم بدوش بقیشو بده بخوره سینه سنگین باشه نمیتونه بخوره

با شیر دوش بدوش بعد بریز بره اون ته شیرت که غلیظه بده بخوره

براچی بدوشی با شیشه بدی منم شیرم خیلی زیاده قبلش میدوشم یکم نگه میدارم ته سینم بهش میدم اینجوری نمیپره تو گلوش

خوبه که شیرت زیاده،اگه با شیشه نمیخوره ،بدوش با سرنگ بهش بده

تو تایم شما زیاده بعدا کم میشه ولی سعی کن زود ب زود بدی ک شیرت کم نشه

روزای اول همینجوری میشه بعدش شیرادم کم میشه بابزرگ شدن بچه

عزیزم شما چیکار می‌کنی چی میخوری شیرت زیاده

اخ اخ مشکل منم هست شیر خوردنی کلی دعا و صلوات میفرستم نپره گلوش

سوال های مرتبط