۸ پاسخ

شیشه بی‌بی لند ک‌توش نی انتی رفلاکس داره بکیر عالیه نیازه نیست شیشع رو بالا بگیری بخوره مثه بطری نی دار اب میمونه پایین داری خودش میک‌میزنه میاد تو سر شیشه کم‌کم‌میخوزه

اره خوب نیس منم دارم

شیشه شیر دکتر براون خیلی خوبه

من سه تا شیشع شیر گرفتم اونت هم گرفتم ولی فقط دخترم بیبی لند طرح اونت میخوره

بی بی لند هم چند مدل سری داره

من که راضیم

به شیشه نیست هول میخوره
دختر منم این مدلیه
رفلاکسم داره خودش بدتر میکنه

شیشه شیر اونت خیلی خوبه

سوال های مرتبط